Benim bebişime de 29. Haftada bi tur kordon dolanmıştı ve haftalarca da çıkarmadı,artık yeri çok daraldığı için çıkaramayacağını düşünüyorduk,bu nedenle doktorum sezaryen için gün verebileceğini söylemişti, şuan 38 haftalığım ve dün kontrole gittiğimizde çıkarmıştı kordonu prensesim🙏 Yani son ana kadar çıkarma ihtimali var canım, sen sadece hareketlerini takip et, kordonlu şekilde normal doğum yapanlarda çok var, bebişlerimiz için hangi doğum şekli sağlıklı olacaksa öyle olsun ☺