Merhabaa arkadaşlar
Bugün tam 2 aylık hamileyim. Doktorum bulantı hapı verdi fakat ona rağmen gun de 3 4 defa kusuyorum. Ayrıca aşırı derecede uyku problemim varr. Yemek yiyemiyorum yediğim zaman kusuyorum yediğim bazen ictigim suyu sütü bilee. Önerileriniz varsa çok sevinirim