Nasippp canim geldim doktordan suan normal gidiyor pihtilasmam normal duzeyde ama pihtilasma ilaci iciyorim gunde 2 defa . Haftasina gore dogru doktorum sitres tamamen yok cunki direk rahme bebege godiyor ve senin en buyuk sorunun hatta beni piskologa gonderiyordu zor ikna etdim. Guzel dusun dedi her sey guzel olucak dedi Hamdolsun suan iyiyim bu hafta genetik test vericem pihtilasmama ordada bakilicak gereken ilac ve ya igne yazilicak .sol gogusumde bi cikan bi giden kitleyode sordum bakmaya bile gerek gormedi korkulacak bisey degil dedi ben anlatdim nasil oldugunu. Hormonlardandir biliyordum ama yinede korkuyordum cok sukur Rahatladim Rabbim yuzumuzu guldirsun hepimizin isteyen herkeze nasip etsin bir sonraki randevu 4hafta somra gidicem kalp atisi duyulur Allahin izniyle