Bugun 39 haftalık oldum, ama bebeğim hala kanala inmemiş :(( 2 gundur gunde 2 saat yüruyorum pilates topundada kalça haraketleri yapıyorum baska bir secenegi olan varmı yardım lütfen doktor 40 da gel suni sancı vericez dedi asagıya inmeyen bebek normal olurmu