Nurdaaann Kızlar 3 gündür sol yanağım alt ve üst damağım yara oldu yarık gibi sanki ne yaptıysam geçmiyor yemek bile yiyemiyorum ağzımı açamıyorum bilen varsa yardımcı olsun nasıl geçer bu ya bebeğimi besleyemiyorum diye çok üzülüyorum 😞