Merhaba güzel anneler… 19+6 haftalk hamileyim yaklask 1 haftadır her gün heyecanlaniyorum hiç bir şeye stress etmiyorum üzülmüyorum yada mutluluk değil farklı bir Duygu ama rahatsız oluyorum acaba neden böyle (( normalmi bu sizde boylemisiniz… İçimde garip bir duygular var adını koyamadigim… İlk defa böyle oluyorum