Bugün kontrolüm vardı bebeğimin suyu azalmış 36+4 haftayım Pazartesi tekrar gel dedi doktorum nst de sancımda çıkmadı benim gibi olup normal Doğum yapan var mı bu gibi durumlarda sezeryana alıyorlarmış ben normal istiyordum tabi ki herşeyden önce bebeğimin sağlığı önemli 😔