Prmas61 Mantar enfeksiyonum var 38+1 oldum normal doğum istiyrm basına gelen var mı bol su içiyorum ama geçmiyor
Karacabay Prmas61 canım normal doğuma engel değil ama bebekte pamukçuk olbilme.imkani varmış bende de var şuan şaştım.napucami ama ilaclarini ihmal.etme kana karışırsa sıkıntı