Merhaba arkadaşlar 8. Ve 12. Haftam da iki kez kanama yaşadım geçen hafta hastanede yattım bugün doktora gittim kese güzel kanama alanı yok dedi kanama sebebi için keseden kan sızıntısı olabilir o kanama yapar dedi istirahat et çok az bir riskin var dedi bu durumu yaşayan oldu mu bu durumu yaşayan