Arkadaşlar 8+3 haftalık hamileyim. İlk öğrendiğim hafta 3,5-4,5 haftalıkken peynir kesini gibi akıntım vardı. 6 haftalıkkken sümüksü akıntı başladı. Tuvalete her gitmemde peçeteye üşütmüşüm de burnumu siliyormuşum gibi akıntı geliyor. Normal midir? Doktor randevum haftaya.