melankoliningunlugu Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim. Yarına ikili test için randevu aldım. Merak ettiğim şu ikili testte cinsiyet öğrenebilme şansım var mı? Öğrenenleriniz varsa yazar mısınızz❣️
Aloneanqel melankoliningunlugu 18 haftalık olduk ikili tarama testi yapılalı çok oldu hala öğrenemedik. Detaylı ultrasonu bekliyoruz
Mervetekmn melankoliningunlugu 20 haftadan sonra net ogrenılıyor yanılma olmadan bana kız kız dediler 23hafta ya girerken ogrendık erkekmiş
Yagmur_C melankoliningunlugu canım bana ikili taramada kız dedi bugün öğrendim ki oğluşum geliyormuş 🙈 alışveriş yapma söylerse bile
melankoliningunlugu Aselm25 hadi hayırlısı olsun canımm🥰rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. İnşallah bende öğrenebilirim
Laylaaaa121212 Aselm25 3 nokta var gibi ifadeler kullandımı ? Banada kız dedi ama 3 nokta var ordan anlamış kız olduğunu benim diğer arkadaşımıda 3 nokta erkek dendi kafam karıştı?? 14+6 haftalığız
melankoliningunlugu Nesli-12 ben anadoludayım Haseki hastahanesine randevu aldım hemen yarına randevu verdiler
melankoliningunlugu Nesli-12 Zeynep kamil ve Ümraniye devlet hastahanesi de yapıyor canım. Şu an gerçi aklıma şüphe düştü kuzenim orda yapabileceğimi söyledi yine de sormadan gitmiyim🤭
Sinemooo Nesli-12 ben zeynep kamile yaptırdım ama makineleri o kadar kotu ki asla goremediler cinsiyeti
Nesli-12 melankoliningunlugu banada özeldeki doktor zeynep kamili söyledi ama virüsten dolayı gitmezsen başka biyere de gidebilirsin dedi acaba çok mu orda tereddüt ettim
Aselm25 Laylaaaa121212 yok bana hiç öyle bişey söylemedi sat a göre 12+4 üz ama usg de 13+2 çıktık baktı bacak arası boş %99 kız dedi sadece
Nergisim09 Laylaaaa121212 %70 kız dedı canım basks bırsry demedı hatta ben sormadım kendısi pat dıye dedı 13 cü haftada