Benim 4 tane klomen kullandim sonrada 2 taneydi bir haftasında iki tane daha bolunmus 4 bebek verdi rabbim. Ve bu çok tehlikeli şu anda ben ikisinin alınmasını kabul etmedim 4 ude allahın izniyle iyi ama kanamam oldu ve şimdide kahverengi şekilde az az geliyor damlaseklinde içerdeki kalıntıdır die düşünüyorum. Bilmiyorum 4 tane kaybım var daha öncesinde rabbim büyük dedim ona sığındım.