Bende de enfeksiyon vardı doktorunun dediği gibi ben ilk öğrendiğimde idrar kültürü verdim. O testte bakterinin türü, üreyip üremediği ve hangi antibiyotik grubuna karşı duyarlı olduğuna bakılıyor ona göre antibiyotik kullandım ve geçti. Sizin de idrar kültüründen sonra geçer umarım.