23haftalık hamileyim bir kızımız olacak nasipse..🤲🏻
Şu an için düşündüğümüz isimler:
*Vera(yanına eşim ikinci bir isim istiyor fakat Veraya da ikinci bir isim yakıştıramadım bir türlü..)
*Elif İkra
*Elif Sare
*Elif Sena
*Azize
*Ferah/Ferah (çok hoşuma gidiyor..)
(ikinci isim olarak hep Elif var çünkü düşündüğümüz isimlere yakıştırdığım en çok o..)
yorumlarınızı bekliyorum🙏🙈🥰