Habibi bende özel eğitim öğretmeniyim üstüne titredikçe hep bir şeyler çıkıyor ikili tarama yaptırdım riskli dendi dünya başıma yıkıldı keşke yaptırmasaydım diyorum hala akıllanmadım bide dörtlü yaptırdım bakalım o nasıl gelcek bu gidişle detaylı ultrasona da girerim çok zormuş hele işin içinde olunca hadi sağlıklı doğdu ya sonrası otizmde çalışıyorum hep 1,5 yaşından sonra ortaya çıkmış hastalık artık Allah’a emanet ettim hayırlısı olsun ....