Benim yıllar önce başlanmıştı 4 dozdan emindim 5.dozdan emin değildim belki de tam aşılarım o yüzden rahat davrandım ama doktorum vurdur fazlasının zararı yok dedi tetanoz olursan annenin de bebeğin de ölümü dedi korkuttu beni vurdurdum.Kim evde doğum yapıyor ki şu doktorları anlamıyorum kimisi çok rahat kimisi aşırı panik yaptırmaya çalışıyor🤷♀️