Seviiii Kızlar adetime 3 gün var yaklaşık 2 gündür mide işe ilgili sıkıntılarım var sizce bu belirt midir onun dışında halsizlik de var
Mervetekmn Seviiii bende öyle olmustu enfeksiyon dıye bıde ilaç vermıstı doktor Test yap yine sen bi ihtimal garanti olsun
Ebruyildz Bende mide yanması şikayetiyle hastaneye gittim 15 gün önce test falan yapıldı gebe degilsin idrar yolu enfeksiyonu var dendi ilaç verdiler 3 gün önce öğrendim ki 3 haftalık hamileymişim