RANA60 17 haftalik gebeyim bugün kontrolüm vardi miyom varmiş .simdilik korkulacak biŕ şey yok takip edecez dedi doktor çok endişeliyim.
bttlll- RANA60 gönlünü ferah tut canım benim de miyomum var 32+1 im ve erken doğum riskim var miyomum tutuyor bebeği. Hiç bişey sebepsiz olmuyor yani. Miyomum olmasa belki de bebeğimi kaybedecektim Allah korusun 🤲🏻
Ozge-ylmz Bende 20 .haftada sol kasık agrisiyla doktora gittim ve miyomum varmış .Şuan 34 haftaligim tek sıkıntısı fazla yürüyünce ve kendimi yorunca ağrı yapıyor.Normal doğumu etkileyen bir yerde değil dedi doktorum .