EceEgemen koala06 aynı benimde ateş basıyor gibi ölüyorum ölüyorum 35.5 36 ama içten içe yanıyorum meğer gebelik varmış gün öğrendim 🤭❤️
Cagla89 İnşallah hamileliktir 🙏🙏ya benim de bugün hastalanmam gerekiyordu kasıklarımda çok fena ağrı var hala ama adet olamadım ateş basması çok oldu belirti olabilir mi