Hanımlar düşük riskim vardı daha önce kanamalarımda oluyordu hastanede tedavi gördüm progestan kullanıyorum aylardır kanamam olmuyordu 2,5 aydır bugün bir kaç damla halinde kanamam oldu bir ağrım sızım yok ama daha önceki kanamamda bu şekilde olmuştu ağrı sancı olmadığı için önemsememiştim taki kanamam çoğalıp sancılarım artana kadar 30 haftalık bir hamilelikte kanama normal mi korkmam gereken bir şey olabilir mi ?