Mrv24orn Arkadslar cati muayenesi olan vrmi aranizda ve kacinci haftada oluyorsunuz ? Korkulack brsey vrmi
Cerenk22 Mrv24orn korkulucak bişey yok can acıtan yada bebeğe zarar vericek bişey degil bu hafta 2 kere çatı muanesi oldum erken dogum riskinden dolayı
Kmslmsl Kendinizi kasmayın çok ağrılı bı işlem değil hatta hiç ağrı yok ama işte insan ister istemez kasıyo kendini
Pikz Haftada oldum. Derin nefes alıp gevşek durmaya çalışırsanız çok can yakıcı değil. Sonrasında hafif sızı oldu bende ama korkulacak birşey yok. İçinizi ferah tutun 🙏🙏
Mrv24orn Anladimm hepinze tesskr edrm :) suan 30 haftalk gebeym bn 33. Hftamda komtrle gtcmde nezmn yaptiklrni bilmyorm :)