Anneolmak38 canım daha önce kan testlerinde beta kaç çıkıyordu. Benim hep 0,1 çıkarken adetimin bir hafta geciktiği ay 1,20 çıkmıştı tuhafıma gitmişti bu durum. Üç gün sonra 8 e yükselmişti en fazla 12 oldu ve düşüşe geçti gerçi sağlıklı bir gebelik değildi üstelik o ay tüp bebek yaptıracaktım umutlanmıştım ama olmamıştı ertesi ay gitim ben de tüp bebeğe. Ne bileyim o yüzden 0,1 den büyük değerler bana hep şüpheli gelir. Yine de umutlanma ama ilaçlardan da gecikmiş olabilirsin