Fyzarsln canım benim devlet hastaneleri doğru prosedürleri uyguluyor. 42. Haftaya kadar bekleme sebepleri 42. Haftaya kadar doğumun normal kabul edilmesi. Nasıl 38. Hafta erken doğum olmuyorsa 42. Hafta da geç doğum olmuyor. Onlar için en en önemli şey nst ve bebeğin suyunun tamamen bitip bitmemesi… Nst de bebeğin kalp atışları normal ise , seni normal doğum için bekleyeceklerdir. 41. Haftadan sonra sen istersen suni sancı ile doğumunu başlatabilirler