Esraatk1 Ankara şehir hastanesinde doğum yapan var mı veya yapacak olan sezeryanda bile refakatçi almıyorlar diyorlar doğru mu acaba ya 😔😔
Pinar06 Ben 20gun once dogum yaptim benim normaldi refakatçi kabul etmediler ama sezeryanda bir kisi kalmasina izin veriyolar