4-5 gündür süren ishalim vardı ve bebeğimin iki üç gündür hareketleri azaldı ayrıca boğaz göğüs ağrısı ve öksürük de eklendi. Dün kayınbabamın covid testi pozitif çıktı ve biz her gün beraberiz. Bugün kendi doktorumu aradım ishalim ve bebeğim az hareket ediyor diye hemen test yaptır dedi. 32+3 haftalığız kendimden geçtim miniğim korkutuyor beni. Bugün hastaneye gidicem 1.30 da randevum var nolur dua edin bir şey çıkmasın kızıma bir şey olmasın 🙏