Eserekliruhalim Gönderi sayfasini yeniliyorum ayni yazi alt alta surekli cikiyor. Neden boyle. Yeni yazilari goremiyorum @NaimeYilmaz
NaimeYilmaz Eserekliruhalim Evet, bahsettiğim kısımdan bakarsanız minimum şekilde çift post sorunu yaşarsınız. Bazen internet kaynaklı da olabiliyor.
mine-s Alta inmeye çalıştıkça yukarı geri taşıyor, sadece konu başlıklarında değil başlığa girip yorumları okurken de 120. Yorumdayken kendi kendine yukarı atıyor. Veya oopps bir hata oldu diye bir sürü uyarı veriyor
NaimeYilmaz mine-s Postun içindeyken en üstte örn; “9>9 gönderi” yazıyor. Oraya tıklayarak kaldığınız yere geri dönebilirsiniz.