Eliffk Tecrübeli doğum yapmış kız annelerine soruyorum gerçekten kız bebekler erken mi doğuyor genelde ☺️
Deletedmom417 Eliffk bende bekliyorum 35+6 haftalık hamileyim bi yakınım şuan tam 40 haftalık oda hala bekliyor 🙈
izgi Mnkkedi Oooooo çok erken gelmiş ben 25 haftayım böyle okuyunca tedirgin oluyorum.Daha çöp bile almadım.
Tubasahra Eliffk oğullarım biri 42 haftanın sonunda ikinci 38 planlı sezaryenle oldu kızım 31 haftada doğdu 🙄🙄
ecembugra53 Eliffk 😂😂 hiç alaka Yok her bebek kendine özeldir farklıdır Yaradan Rabbim Doğum vakitlerini biliyor onun için sıkıntı etmeye gerek Yok 😂
Balapan Eliffk kızım 41+5 de doğdu 😄🤗 suni sancı alacaktım eğer o gün doğmasaydı neyse ki şükür kendi geldi 🤗
Mnkkedi izgi benim riskliydi gebeliğim o yüzden erken oldu. Inşallah siz sağlığıyla zamanında alırsınız kucağınıza