Ftmsrkn Merhaba arkadaşlar hamileliği boyunca saçını bitkisele boya ile boyatan oldu mu önerebileceğiniz bi marka var mı 😊
Naren1 Ftmsrkn bu bitkisel boya olayına takıntılıyım hiç bir boya bitkisel değil en basiti saçın doğallığını bozuyor bende boyatıyorum o ayrı ama bitkisel boya yok 🙃 tek bitkisel boya kına☺️
isimsizbebek Ftmsrkn hamileyken kuaförde boyatmistim o zaman virüs yoktu😂Ocak ayıydı..organik boya ile boyadılar..adı loreal inoa. Doğum yaptıktan sonra da aynı boyadan alip evde boyadım