Merhaba sevgili anneler 🥰 bugün 38 haftalık kontrolüm vardı nst de bişey çıkmadı ultrasonda açıklık gördü doktorum çatı muayenesi yaptı ve 3 cm açıklık ben şok 😳 kasılmalarım vardı ama sancım hiç yoktu yada ben hiç anlamadım 🤷🏻♀️ Yarın doğumum var dua edin lütfen 🤲🏻 Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin 🤲🏻♥️ Hepinize kolay sağlıklı doğumlar diliyorum 🤲🏻♥️