Nesli6153 Merhabalar 7+2 hamileyim 1 haftadır tuvalet problemim var mide bulantılarımda çoktu. Dün gece hiç uyuyamadım ağrı beni çok kötü yapıyo sürekli yatıyorum ne yapabilirim benimle aynı şeyi yaşayan var mı acaba bu kabızlık geçer mi nasıl geçer
Buketkemal Nesli6153 her sabah kuru kayısı ve kuru üzüm yiyebilirsin çok iyi geliyor bol bol meyve tüket
Elifinannesi1 Nesli6153 hamilelikte çok yaşanıyor maalesef,doktoruna söyle şurup veriyor rahat ediyorsun 🤗