annegunce 21 haftalık hamileyim.Tahlil sonucumda Mchc,mch,hgb düşük çıktı.Aynı durumu yaşayan var mı?Doktorunuz ne dedi?
Sahrammm annegunce benim de düşüktü kuzum ilaç verdi sağlık ocağı ve doktorum sonra zorunlu sezaryen oldum ameliyattan sonrada iki kutu kan ilacı verildi şu an nasıl durum bilmiyorum ikinci gebeliğim haftaya sonuç çıkacak bakalım 🙏
Sahrammm annegunce çok kuzum kanla alakalı değildi normal bekledim 42 hafta doğum olmayınca acil sezaryene alındım.