Minikjelibonum evet canım hiç yemek yiyemeyip hep istifra eden kişilerde ikili testte bir değer yüksek çıkıyor Annemde olmuştu ondan dolayı amniyosentez yapıldı temiz çıktı araştırmalar sonucu o değer çok istifra etmekten yiyememekten kaynaklı yükselmiş