Semrafiratgokbudak Banada aynısı oldu 2 li taramada ense kalınlığı fazla çıktı çıkan kan sonucundada trisomy 18/21 diye bir oran oldukça yuksek çıktı ve bana down sendromlu olabileceği yarık damak yada dudak gibi sorunların olacağı söylendi dediğin gibi banada amniyosentez önerildi ama ben yaptırmak istemedim doktorum israr etti ama ben yaptırmadım sadece detaylı ultrasyona girdik 21. Haftada ordada sorun yok görüntüsü normal ama kesin bisey diyemem dedi doktor bütün bir hamileliğim zehir oldu bana doğum yapana kadar stres sıkıntı içinde geçti ama sonuç bebeğim sağlıklı doğdu down sendromlu çıkmadı yani haa bundan sonrada tekrar hamile kalırsam Raabbim nasıl ederde 2 li taramaymis bilmem neymiş yaptirmicam dedim. Çünkü döllenme haftasına göre bile degisiyo o değerler felan o yüzden bence tabiki karar senin ama yaptırma derim ben bol bol dua et Allahım izniyle sağlıklı bi şekilde alırsın kucağına bebeğini inşallah 🙏