Arkadaşlar özellikle" KANAMA, HAREKET HİSSETMEME, SUYUN GELMESİ " gibi durumlarda buradan fikir almak yerine ilk fırsatta hastaneye gidin. Dün bir post okudum. Arkadaş hareket hissetmediğini söylediğinde (38 haftalık) herkes çikolata ye, soluna yat, dinlen demiş. O da bunları uygulamış doğal olarak. Bu da zaman kaybına sebep olmuş. Hastaneye gittiğinde bebeğinin kalbinin durduğunu söylemişler. Ameliyata alacaklardı. Bu konular ciddi meseleler…