Myssr Kızlar ilk gebeliğim. Kızım bikaç gün önde gidiyo 19. Haftada pıt pıt hissetmeye başladım. Bugün 20. Haftaya girdik. Belki bana öyle geliyor bilmiyorum iki gündür daha az hissediyo gibiyim. Merak ettim azalma hafifleme yaşanır mı hareketlerde?
Snszasla Myssr bende de öyle oldu canım şu an 22 haftalığız ama 2 gün hareketliyse bir gün daha az hareket ediyor düzensiz oluyor bazı günler normalmış sanırım bende çok endişe etmiştim neden hararet etmiyor diye ama olabiliyor böyle 😊
Arasarzu Myssr Bende 21.haftama girdim önceden çok hissediyordum bu aralar çok fazla hissetmiyorum arada pıt pıt hareket ediyor yetiyor 😊 biraz uğraşın o zaman ediyorlar
Bircanaydin Dogal canim aslinda hareket edreler ama daha kaslar tam gelişmedigi icin biz hissetmeyiz 24 haftadan sonra daha cok hareket ederler