Hlse Deletedmom355 bende 21 haftalik hamileyim bebegim asagida diye verdi peki size ne icin verdiler ben diger doktorlar sordum kullanma dedi iki doktor arasinda kaldim ve duphaston adet duzensizligiyle ilgili
ogretmmenanne Hlse Valla ben de 9. Haftadan itibaren kanama alanları için kullanıyorum ama aile hekimi çok şaşırdı kullanmama. Ama ben jinekoloğumu dinledim hala devam ediyoruz 14. Haftadayız
Deletedmom355 Hlse ilk üç ay düşük olmasın diye veriliyor. Tüp bebek sonrası verildi bana özelde ki doktorumda devam et kullanmaya dedi hiç kullanma falan demedi.Ama ileriki haftaları bilmiyorum ben bitirmek için randevumu bekliyorum
Hlse ogretmmenanne iste aile hrkimi banada kullanma dedi bnde kanama yok sadece bebegim biraz asagida diye yazdi digrdoktorlar kullanma dedi
Cemre_61 Bende kullanıyorum ilaç gebelik varsa düşük önlemek için eğer yoksa adet düzenini yerine getirmek için diye okudum ben de
ogretmmenanne Hlse prospektüsünde düşük tehlikesini önlemek için de kullanılır diyor. Ona istinaden verildiğini düşünüyorum. Sonuçta jinekologun uzmanlık alanı bu. Handi doktor zarar vermek ister ki? Ben güveniyorum doktoruma
Hlse ogretmmenanne bnde kanama yok korkuyorum ya diger doktorda kullanma dedi operator dr saglik ocagina diyince karar veremedim ilk gebeligim sadece asagida bebek
ogretmmenanne Hlse benim de aktif kanamam yoktu. Rahimde kanama alanları vardı sadece. Demek ki sizin durumunuz da düşük tehlikesi yaratmış ki doktorunuz yazmış. Yoksa benim de değil aktif kanama lekelenmem bile yoktu.