Turtaliblog bu utanılacak bi şey değil ki, benimde sürekli terlik giymekten oldu, topuk taşı kullanmıyorum çünkü ayak alıştığı zaman sürekli törpülenmek istiyor, her yaz çok fazla terlik giymekten yaşıyorum bu durumu lapitak ayak kremi 3 güne toparlıyor canım, gece yatmadan sür ayağına çorap giyemezsin sanırım sıcaktan çorap giyince daha etkili aslında ama giyemiyorsan sür ovala ayaklarını iyice yedir sabaha pamuk olurlar