Kızlar merhaba herkese şuan 36. Haftamdayım benim sorunum şu benim bel fıtığım var ama ileri derecede değil kadın doğumcum beni beyin cerrahına yönlendirdi beyin cerrahı normal doğum yapabilirsin ama sonrası senin için sıkıntı olabilir şikayetlerin artabilir dedi sezeryan olman daha doğru dedi kadın doğumcumda aynı görüşte şuanda ama ben normal doğumu daha çok istiyorum 😢 böyle olup normal doğum yapan var mı arkadaşlar