incissss İlk 4 ay aşırı mide bulantısı yaşadım ondan sonra azaldı ama geçmiyo 36. haftadayım hala özellikle sabah kahvaltı sonrası mide bulantısı yaşıyorum midemde kalmıyo yediklerim bunu yaşayan bir tek ben miyim 🤦🏻♀️
Seyyy incissss 37+2 deyiz. Hala ara ara bulantım çok fazla oluyor. Bebeğim ters durduğu için olur dedi doktor. Mideye baskı fazla olduğu için. Bide sık sık az az ye dedi. Bu şekilde olunca biraz olsun rahatladım
ozlemtopal incissss incissss 28+5 deyiz karnımda oynadıkça miğdem bulanıyor uyuyamıyorum her sabah aynı durum🤦🏼♀️ İlk başlarda bende çok kustum hatta 7 kilo verdim çok kötü günlerdi tekrar yaşamak istemiyorum🥺
Tatlisannedilekk incissss 36+3üm 6.haftadan beri bulantı kusma devam ediyor🤢 içim dışıma çıktı artık😞