Nzdla Arkadaşlar sabah geldim kontrole 38+5 haftaligim bebisimin kalbi yavaslamis sezeryana aliyolar lütfen dua edin şimdiden baygınlık geçirdim 😔
Gulsen4224 Nzdla banada öyle demişlerdi normal doğum yapamadılar sezeryana almak için Allah yardımcın olsun Cnm