cansuorel merhaba anne adaylari 6. Haftadayim kesem gayet duzgun buyumeside iyi ama bebek gorunmedi yasayan varmi yardimci olum lutfen ilk gebeligimdede kalbi durmustu
Anne18 cansuorel 7. Haftada görünür kuzum çok küçüktür geç döllenme dir içini ferah tut dua et kuzum benim 💕🤱🏼
Balbocegi_ cansuorel bendede durum ayni canim benim 5.7 gorunmedi hic iki hafta sonra cagirdu 8 de bende korkuyorum ama sorun yok dedi doktor tahlil yaptirdi
ecembugra53 cansuorel 😊😍 ne demek KUZum Allah kalbine göre verecek sen yeter ki sırtını Allah’a daya hiç bişeu olmaz ❤️🥰🤲🏻
Bircanaydin cansuorel benimde öyleydi kese var bebek yokdedi beni farkli bi yere yönlendirdi kalp atışını dinledik icim rahatladi sonra iki hafta sonra ki kontrolde kesede göründü bebek simdi 37 hafta. İnş haftaya dogum varcsezeryan olucam sende kafana takma takip et olur inş