Aada burda üslubunuzu bozmadan konuşursanız sevinirim! Burda kimse zaten net bir şey demiyor sadece işte heyecanlar paylaşılıyor. En büyük cahil bence sizsiniz kimse size yorum yapın demiyor kalkıp insanların moralini bozma hakkınız yok! Terbiyesizlik yapmayın!