Meraba anneler bende sonunda dogurdumm cok sukur🥰🥰oncelikle hamılelıgım ılk 4ayı cok zor gectı hep mıde bulantısı ve aclık yasadım ve 10 kılo vermıstım ve sukur 4ten sonra az azda olsa kendıme geldım ve Allah razı olsun eltım 4aydan sonra bana baktı bn yemek yapamıyordum yaptıgımı yemıyordum o sureklı yapıyordu veya beraber toparlandım cocukta cok guzel kılo aldı ve bu sekıl gectı hamıleleıgım rahat gectı son aylar 36 haftalık oldugumda yapancı sancılarım gırıp cıkıyordu 38 haftalık oldum artık dogurmak ıstıyordum sıcaktı ve yerımden zor kalkıyordum. Son haftalar bol bol temızlık yaptım ablam gelmıstı yanıma ola beraber gecelere kdr ayaktydım tıp kose evı temızledık tabı 5eylul cumartesı ye kdr. Ogunde ıcıme dogmuş gıbı evı serdık dedım artık hersy hazır olsun o gecede mısafırlerımız geldı agırladım ve belımde agrı vardı ama yıne ayakta kalabılıyordum ıyıdum gece 2de rahım agrısıyla uyandım sankı adet oluyorsun ama bu daha sıddetlıydı lavaboya gıttıgımde nısanım geldı ve hemen anladım 4kdr evın ıcınde tur attım ve eltımı aradım abla sancım var dedım ve 5dakkada bır gelıyor dedım tm dayandıgın kdr dayan dedı sonra sabah hastaneye gıttık 9.30da ebe alttan baktı 2santım acılma var dedı bn sok oldum daha fazla beklerdım ve anıden suyumu patlattı 11kdr gez dedı 5santım acılır dedı sonra sunı sancı verırım dedı allahım asıl sancı o su patlattıktan sonraymıs 1saat sancı cektım yurıyordum sancı geldıkce duvara dayanıp gecmesını beklıyordum artık sancılarım 1dakkaya dusmustı ve ebe geldı gel acılmana bakalım dedı 4santım olmustu sana sunı verıcem dedı ama dayan dedı 8santıme kdr sn dayan gerısını ben halledrım dedı ve eltımınde gelmesını ıstedım hafta sonu oldugu ıcın bostu hastane ve eltımde geldı bana destek cıktı bana yuotubeden Yasın acmıstı. Dınletıyordu kendısıde okuyordu ve okdr rahatlatıyordu kı benı bı ara agrıdan kendımden gectım vr benı sezeryana alın doyr yalvardım ebe kabul etmedı acılmama baktı ve 8santım olmustu bama ıkınmamı soyledı bn ıkınamıyordum artık gıcum kalmadı kendısı sagolsın elıyle actı ve hadı catala gecıyoruz dedı catala gectık bn yıne ıkınamıyordum kendısı karnımım uzerıne cıktı ve. Karnımı ıtmesıyle benım son ıkınmamla oglum dogdu ve o an okdr rahatladım kı ve dıkıslero fln hıc hıssetmedım oglum 3.250gram dogru cok sukur ama kesınlıkle normal dogum yapın dıkısler boraz zorluyor ama mutlaka yanınızda bırı olsun gecelerı benım ablam var cocugu bana verıyor altını fln degıstırıyor fln