Basakasci Merhaba 2ay önce 2 aylık bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum şimdi tekrardan gebe olduğumu öğrendim 4+3 gibi gözüküyor beta hcg 1117 çıktı daha önce böyle bişey yaşayan varmı aranızda 2.gebelik sorunsuz olur inşallah
tugbaayilmazz Basakasci aynı durum şuan bende de var 6 ay önce kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım. Şuan 5+3 teyiz hafta sonu kontrolüm var inşallah bu sefer sağlıklı bir gebelik geçiririz 🤲🏻
Semam Basakasci Bende daha önce 13 haftalık gebeligimde düşük yaşadım 2. Hamileliğimdede korktum aynı şey olcak diye ama çok şükür şimdi 2.5 aylık oğlum 🤗🤗 sakin kafana takipta kendine stres yapma bol bol dua et Allahin izniyle bisey olmadan sağlıkla kucağına alırsın 🙏🙏
HilalTsdmr Basakasci Ne yazık ki benimde ilk gebeliğim olumsuz sonuçlandı kese yanlış tutunmuştu çevresi sıkıntılıydı o yüzden kürtaj olmak zorunda kaldım.Şimdi 3 aylık hamileyim ama artık çok daha dikkat ediyorum şükür ki her şey yolunda bebekte bende iyiyiz♥️
MYstryy Basakasci evet oylede oluyor cogunlukla . Ilk 3 ay yasanilan dusuk kalp durmalarını bebegn sGlksz olmasina bagliyorlar. Keske arastirsalardi ama bnmde kalpp durması sonucu kaybettm oglumu ileri haftalrdi benim 29.haftada.pihtilasma sorunum ckti bu gebelkte igne kullaniyorum. Rabbm tekrarını yasatmasn saglkla alin kucagnza insllh
2608Emine Benimde ilki düşük oldu Basakasci benimde ilki düşük oldu canım şuan ikinci gebeliğim 14 haftalık hamileyim durumu da iyi çok şükür çok dikkat etmen lazım bu dönemde benim ilki düşük oldu diye ikinci hamileliğimin ilk zamanları progestan hap kullandım
Basakasci 2608Emine bende progestan kullanmıştım ama benin kanama ile düşmedi dire kalp durması sonucu kürtaj ile alındı