Yasoma 36+1 olacağız yarın. Bu pazartesi muayene olmuştum normal doğum olarak görünüyor bebeğin pozisyonu. Suyu falanda iyiymiş sancı da yok 😂İlk hamileliğim ondan bebeğin kilosu 2400. Az daha büyüsün öyle doğsun istiyorum bakalım hayırlısı bizim oğlan bizi şaşırtmazsa 😅