Smyra-06 Merhabalar salı günü doğum yaptım sezeryan ile solunum sıkıntısı sebebi ile makinaya bağlandı dün makinadan ayrılmış kuveze alınmış oksijen desteğini azaltıyoruz dediler ne olur bebeğim için dua edin bir an önce iyileşsin inşallah teşekkür ederim 🌼
Tugce321 Smyra-06 aynı şeyleri bende yaşıyorum canım bende pazartesi sezeryan oldum hala makineye bağlı çok zor allahım inşallah şifa verir yavrularımıza😢
Yenianneadayi2208 Smyra-06 Öncelikle hayırlı olsun canım.Bak ne kadar güçlü ki solunum cihazından ayırmışlar.Demek ki herşey yolunda.Dualarım meleğinle.En kısa sürede kavuşursunuz inşallah 🤲🏻
Tugce321 Oznur8990 amin inşallah canım benim 38+2 doğum esnasında su yutmuş ondan solunum sıkıntısı yaşıyo oğlum
Merve2304 Tugce321 merhaba bebeğiniz nasıl oldu taburcu oldu mu ? Birde siz ilknur hanımda doğum yapmıştınız dimi ? Ben de 2 hafta sonra kendisinde sezaryen ameliyat olacağım size sorum kaç gece hastanede yattınız ? Pandemiden dolayı 1 gece kalınıyormuş doğru mu ?
Tugce321 Merve2304 canım çok şükür çıktı bebeğim biz 2 gece kaldık sezeryan olunca 2 gece kalınıyor dediler pandemiden dolayı ziyaretçi bile almıyolar demişlerdi ama aldılarda herşey gayet güzeldi canım için rahat olsun😊
Merve2304 Tugce321 geçmiş olsun canım çok sevindim Allah analı babalı büyütsün. Doktoruma güveniyorum kafamı karıştıranlar oluyor ama ben seviyorum doktorumu. Canım birde şeyi sorucam ultrasonda çıkan kiloyla doğduğu kilo arasında çok fark oldu mu ?
Tugce321 Merve2304 100 küsür gram fazla doğdu canım ultrasona göre ben sevdim ya güzel geçti çabuktu yarım saatte bitti herşey 11 gün oldu hiç ağrım yok evi bile süpürüyorum canım ilk başta biraz zordu ama tabi ameliyat oluyoz doktorumuz bence işini gayet iyi yapıyo besmelesini bile eksik etmiyo bence sende güven ilknur hanıma bende ilk başta tereddüt etmiştim ilgisiz gibi duruyodu ama işini yapıyo için rahat olsun 🥰