Asena93 18. Haftadan beri yaşıyorum aynı şeyi şuan 25 haftalığım. Ufak bi sinir sıkışması olmuş elimde ama doktor yapıcak hiç bişey yok sadece atel takabilirsin dedi. Gebelikte olabiliyormuş doğumdan sonra geçecektir dedi. Ani kilo alımı ya da ödemden olabilirmiş ama hamilelikte sık görülüyormuş adı da karpal tünel sendromu. Magnezyum kullanıyorum b12 iğne vuruluyorum bazen hafifliyo ama özellikle gece uyuşuyo bazen yanıyo gece uyutmuyo maalesef. Çok geçmiş olsun… çeken bilir 🙈