Ymrszn Kızlar çatlama iğnesinden sonra idrarla evde gebelik testi ne zaman yapabilirim? Yapayım mı? :) ben çatliycam çünkü gecikmeyi beklerken. Şimdi hormon var zaten testte pozitif çıkıyor diye de bilemedim kaldım öyle.
MYstryy Ymrszn catlatna ignesi sonrasi 13. Gun cok gec bir silik ckmisti cizgi. Emin olamamistm 17. Gunu tekrar yaptgmda netti çift cizgi cnm
minik0507 Ymrszn ben igneyi vuruldugum ay degil bir sonraki ay hamile kaldigimi ogrrnmistim 😊 suan 28+6 olduk. 15 gun bekleyin
ozgekar Ymrszn adet tarihinin ilk gününde (inşallah olmazsın adet )sabah ki ilk idrarınla test yap cnm
Ymrszn MYstryy 15 gün oldu 26 sunsa iğne oldum. Yapayım mı sence? Erken gebelik testi mi normal mi yapayım? Çok sordum kusura bakma heyecan işte.
Cemrreedemirci 15 gün beklemelisin. Yanıltıcı olabiliyor iyice kandan temizlenmesini lazım. Hayal kırıklığı yaşanmaması için.
Ymrszn Cemrreedemirci 15 gün oldu 26 sunsa iğne oldum. Yapayım mı? Hayal kırıklığı malesef alıştım 7 aydır :) napsam ona göre eczaneye çıkıcam hazır eşim işe gitmişken 🙈
Ymrszn Cemrreedemirci 28 29 30 değişiyor. Tahmini 13ü olacaktı. 14 ağustos son regl tarihim. Düzensiz sayılmam aslında ama dediğim gibi bazen 1 2 gün oynuyor. Valla givip test alıcam early alayım bakalım ne olacak :×
Ozdmrkbraa Ymrszn yorumları okudum sadece konuyla ilgili pek bileğim yok ama ben bile heyecanlandım sonucunu bizimle de paylaşır mısın 🤭 hayırlı mutlu sonuçlar al inşallah 🥰
Ymrszn Ozdmrkbraa ayy tabi ki çok teşekkürler birazdan bi sonuç alıcam ama ne olacak bakalım. Şimdilik heves yok üzülmek yok nefes al nefes ver modundayım test yapmaya cesaret topluyorum. Bir de bu iğne yüzünden pozitif çıkma durumuna karşılık da çok sevinme sakin telkinleri 😂💚
Ozge0634 Ymrszn çok merak ettim ☺️ Hadi bakalım sonuç ne inşallah pozitiftir artık ilaç etkisini kaybetmiştir
Ozdmrkbraa Ymrszn acaba bir iki gün sonra değişir mi bu durumu hiç bilmediğim için yorum yapamadım canım ama en kısa zaman da inşallah çift çizgiyi görmek nasip olur 🙌🏻
Ymrszn MYstryy femara ve iğne ilk denenem oldu evet. 7 ay da doğal denedim 1 ayı ovülasyon la denedim işte bu 8. Ay oldu yani.
Ymrszn minik0507 ay bunu çok okuyorum 2. Ay öğrendim diyenleri. Bakalım hayırlısıııı :) reglm gecikir mi bakalım. Test şimdilik negatif moral bozmuyorum. beklemedeyim :)
Ymrszn minik0507 hayırlı olsun bu arada sağlıkla alın kucağınıza :) bir de 15 gün bekleme derken zaten reglim gelmek üzere gecikme olmazsa doktorcuğum ne derse o. Gecikirsemde koşucam tabi doktora. 😂