iyi geceler hanımlar hamilelik en erken ne zaman belli oluyor?Adet gününün geçmesi gerekiyormu siz kaçıncı haftalarda öğrendiniz hamile oldugunuzu? Benm adetime 10 gün var dayanamadım kan testi yaptırdım sonuç 0.10 cıktı yani negatif çok erken mi yaptırdım sizce adet günümü beklemelimiyim yoksa cıkan sonuc degişmezmi?