Cskn99 tabii en iyisini dokturunuz bilir, 200mg progestan verdi bana da, günlük akıntı olabiliyor bende de hala, regl gibi devamlı kanaman olursa kontrolden önce gel demişti bana. Yani sanırım o lekelenmeler olabiliyor kan şeklinde ve yoğun olmadığı sürece